Ramphos

Cégnév: Ramphos
Cím: Via Grigoletti, 40
Város: Fontanafredda
Ország:
Fax: +39 0434/999918
Phone: Via Grigoletti, 40
E-mail: info@ramphos.com
Www:

Szárnyak:

Ram 15 S

Ram 15 S


Ramphos
  Ram 15 S
Szárnyfelület m2
Fesztávolság m
Orrszög, °
Oldalviszony
Max. sebesség, km/h
Min. sebesség, km/h (max.terheléssel)
Utazósebesség, km/h
Terhelhetőség, G +7-4
Max. felszállósúly, kg
Szárny tömege, kg

Trájkok:

Hydro

Hydro Az eredeti Ramphos trájkot 1998-ban fejlesztették ki azért, hogy a helyi strandok és tavak fölött a turistákat utasrepültetésre vigyék. A terv egy gazdaságos és könnyű vízi repülőgép volt. Az első modellek Rotax 503 és 582-es motorokkal voltak szerelve, a szárny HZ 15"C". Ez egy hosszú élettaramú és biztonságos szárny, amit a német DULV több mint 15 éven keresztül tanúsított. A visszahajtott szárny szófogadó és kis átesési sebesség mellett viszonylag nagy végsebességet tesz lehtővé. A nagy teljesítményű szárny és stabil hajótest kombinációja, erős szélben és viharos tengeren is lehetővé tesz repüléseket. A trájk szerkezete magas minőségű repülégép rozsdamentes acélból készül. Ez és az üveggyapot hajótest megengedi az állandó sós vizi használatot is. A Ramphos Hydro csak 198 kg, 2000 végétől kit formában vált elérhetővé. Ez a gyorsan építhető készlet nem igényel hegesztést vagy üveggyapotmunkát és költségek tekintetében az tulajdonos megtakarítja a gyári építési díját. Számos kiegészítő kapható hozzá, az mentőernyőtől kezdve a leszállófényig.

Trident

Trident A kétéltű verziót 1999-ben bocsátották ki. A futómű erős és könnyű működtetni. Csak egy fogantyút kell meghúzni és meg is van. A futóművel együtt behúzódó vizi kotmánylapát is van, ami autómatikus, nem igényel külön kezelést. A Trident a legkeresetebb modell. A motor Rotax 582, három vagy öt tollú légcsavarral amik belépőél védelemmel vannak ellátva. A Trident sokoldalúsága hobbi és professzionális pilótáknak is megfelelővé teszi. Még mérsékelten előkészített füvön vagy piszkos repülőtereken is jól működik. A hajótestet úgy tesztelték, hogy vészhelyzetben terepleszállkor behúzott futóművel is, kevés kárral megússza a leszállást. A futómű, szintén teljesen rozsdamentes acél, amit egy biztonságos megoldás zár le.A futóművet kinyithatják a vízben a partra való kijutásért. A Trident súlya 224 kilogrammos, amit 525 kg-os össz terheléssel teszteltek. A Ramphos Trident fel tud szállni a vízről 8-10 másodperc alatt (egy emberrel, szélcsendben) és 12-14 másodperc alatt teljes terheléssel (két emberrel, szélcsendben). Számos kiegészítő kapható hozzá, az mentőernyőtől kezdve a leszállófényig.

S

S 2005-ben a Ramphos hajótestet megváltoztatták, hogy a német Sonic trájk beépíthető legyen. A Sonic-ot, a DULV Rotax 582 és Mercedes Smart Turbo Gasoline motorokkal tanúsított. A hajótestet kevlár és szénszál-erősítésű anyagokból épül. Számos kiegészítő kapható hozzá, az mentőernyőtől kezdve a leszállófényig.